Мета семінару:
Вироблення рекомендацій щодо розробки психолого-педагогічної характеристики учня.
Завдання семінару:
1. Визначення місця і ролі психолого-педагогічної характеристики учня у здійсненні особистісно-зорієнтованого навчально-виховного процесу.
2. Запровадження ефективного алгоритму складання психолого-педагогічної характеристики учня у вчительську практику.
Цільова група – категорія учасників: вчителі, психологи, методисти.
Кількість учасників: від 15 і більше.
Обладнання:
- Мультимедійна дошка
- Відеопроектор
- Цифрова відеокамера
- Комп'ютери з підключенням до швидкісного інтернету
- Папір формату А4, А3, А2; маркери, стекери, скотч, роздатковий матеріал (бланк №7 “Структурна модель дослідження особистості учня”, бланк №8 “Напрямки дослідження учня”, таблиця “Причини труднощів у засвоєнні шкільної програми”, таблиця “Проблематика психофізичного розвитку”, таблиця “Особливості особистісного розвитку підлітка” )
Хід проведення семінару:
Етап І. Презентація “Значення психолого-педагогічної характеристики учня у здійсненні особистісно-зорієнтованого навчально-виховного процесу”
Вправа 1. “Модель дослідження особистості учня”
Вправа 2. “Особливості особистісного розвитку”
Етап ІІ. Робота у творчих лабораторіях “Складання психолого-педагогічної характеристики учня”
Вправа 1. “Діагностика рівня навчальних можливостей, соціальної адаптації та життєвої компетентності учнів”
Вправа 2. “Презентація проекту психолого-педагогічної характеристики”