Складання психолого-педагогічної характеристики учня (семінар-практикум)

Мета семінару:

Вироблення рекомендацій щодо розробки психолого-педагогічної характеристики учня.

Завдання семінару:

1. Визначення місця і ролі психолого-педагогічної характеристики учня у здійсненні особистісно-зорієнтованого навчально-виховного процесу.

2. Запровадження ефективного алгоритму складання психолого-педагогічної характеристики учня у вчительську практику.

Цільова група – категорія учасників: вчителі, психологи, методисти.

Кількість учасників: від 15 і більше.

Обладнання:

  1. Мультимедійна дошка
  2. Відеопроектор
  3. Цифрова відеокамера
  4. Комп’ютери з підключенням до швидкісного інтернету
  5. Папір формату А4, А3, А2; маркери, стекери, скотч, роздатковий матеріал (бланк №7 “Структурна модель дослідження особистості учня”, бланк №8 “Напрямки дослідження учня”, таблиця “Причини труднощів у засвоєнні шкільної програми”, таблиця “Проблематика психофізичного розвитку”, таблиця “Особливості особистісного розвитку підлітка” )

Хід проведення семінару:

Етап І. Презентація “Значення психолого-педагогічної характеристики учня у здійсненні особистісно-зорієнтованого навчально-виховного процесу”

Вправа 1. “Модель дослідження особистості учня”

Вправа 2. “Особливості особистісного розвитку”

Етап ІІ. Робота у творчих лабораторіях “Складання психолого-педагогічної характеристики учня”

Вправа 1. “Діагностика рівня навчальних можливостей, соціальної адаптації та життєвої компетентності учнів”

Вправа 2. “Презентація проекту психолого-педагогічної характеристики”


Опубликовал 24 Березень 2011 в рубрике ШКІЛЬНОМУ ПСИХОЛОГУ.