Мета семінару:
Визначення можливостей застосування методу типологізації особистості у навчально-виховному процесі.
Завдання семінару:
1. Ознайомлення з типологічними параметрами особистості у контексті системної акмеології.
2. Розробка типологізованих проектів психолого-педагогічного супроводу.
Цільова група – категорія учасників: вчителі, психологи, методисти.
Кількість учасників: від 15 і більше.
Обладнання:
- Мультимедійна дошка
- Відеопроектор
- Цифрова відеокамера
- Комп'ютери з підключенням до швидкісного інтернету
- Папір формату А4, А3, А2; маркери, стекери, скотч, роздатковий матеріал (бланк №5 “Визначення власних характерологічних ознак”, бланк №6 “Параметри проекту психолого-педагогічного супроводу особистості з застосуванням методу генотипичної системотехніки”, таблиця “Панорама характерологічних здібностей”, таблиця “Порівняльна характеристика раціональної та ірраціональної особистості”)
Хід проведення семінару:
Етап І. Презентація “Типологічна варіативність акмеологічного супроводу особистості”
Вправа 1. “Особистісна природа людини”
Вправа 2. “Типологічні ознаки людини”
Етап ІІ. Робота у творчих лабораторіях “Застосування методу генотипічної системотехніки”
Вправа 1. “Власниі характерологічні ознаки”
Вправа 2. “Проекти психолого-педагогічного супроводу особистості з застосуванням методу генотипичної системотехніки”