Генетичний базис психологічних особливостей людини (навчальний семінар)

Мета семінару:

Визначення можливостей застосування методу типологізації особистості у навчально-виховному процесі.

Завдання семінару:

1. Ознайомлення з типологічними параметрами особистості у контексті системної акмеології.

2. Розробка типологізованих проектів психолого-педагогічного супроводу.

Цільова група – категорія учасників: вчителі, психологи, методисти.

Кількість учасників: від 15 і більше.

Обладнання:

  1. Мультимедійна дошка
  2. Відеопроектор
  3. Цифрова відеокамера
  4. Комп’ютери з підключенням до швидкісного інтернету
  5. Папір формату А4, А3, А2; маркери, стекери, скотч, роздатковий матеріал (бланк №5 “Визначення власних характерологічних ознак”, бланк №6 “Параметри проекту психолого-педагогічного супроводу особистості з застосуванням методу генотипичної системотехніки”, таблиця “Панорама характерологічних здібностей”, таблиця “Порівняльна характеристика раціональної та ірраціональної особистості”)

Хід проведення семінару:

Етап І. Презентація “Типологічна варіативність акмеологічного супроводу особистості”

Вправа 1. “Особистісна природа людини”

Вправа 2. “Типологічні ознаки людини”

Етап ІІ. Робота у творчих лабораторіях “Застосування методу генотипічної системотехніки”

Вправа 1. “Власниі характерологічні ознаки”

Вправа 2. “Проекти психолого-педагогічного супроводу особистості з застосуванням методу генотипичної системотехніки”


Опубликовал 24 Березень 2011 в рубрике ШКІЛЬНОМУ ПСИХОЛОГУ.