Технологічний ланцюжок щодо здійснення педагогічного керівництва самостійною пізнавальною діяльністю вихованців за проективно-рефлексивною технологією (3 частина)

Етап організації самостійної навчальної діяльності

ІІІ. Відслідковування якості самостійної навчальної діяльності

Організаційна форма

Навчальні заняття

Хто здійснює педагогічне керівництво

Учитель

Характер педагогічного керівництва

Способи перевірки самостійної роботи учнів за індивідуальними планами:
– перевірка продуктів діяльності за індивідуальним планом (для забезпечення щільності уроку паралельно учням дається якесь завдання, вчитель підходить до кожного учня і знайомиться з виконаною роботою, ставить уточнюючі запитання);
– фронтальні опитування;
– заповнення учнями індивідуальних рапортичок;
– взаємоперевірка (з боку вчителя – вибірковий контроль);
– вибірковий контроль на визначення ступеня самостійності (пропозиція ви-конати завдання на дошці або за карт-кою, не користуючись зошитом);
– ігрові прийоми контролю.
В ході перевірки вчитель визначає:
– відповідність виконаної роботи індивідуальному плану;
– обсяг та якість виконаної роботи;
– ступінь самостійності при виконанні роботи;
– ступінь свідомого підходу до виконання роботи.

Результуючий компонент

Примітки у робочому зошиті вчителя про якість та обсяг домашньої роботи учнів та про характер їх діяльності на уроці


Опубликовал 29 Березень 2011 в рубрике ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ.