Мета семінару:
Висвітлення шляхів системних освітніх нововведень у контексті педагогіки життєтворчості.
Завдання семінару:
Ознайомлення з теоретико-методологічними та змістово-технологічними засадами педагогіки життєтворчості.
Опрацювання понять педагогіки життєтворчості.
Цільова група – категорія учасників: вчителі, психологи, методисти.
Кількість учасників: від 15 і більше.
Обладнання:
1. Мультимедійна дошка
2. Відеопроектор
3. Цифрова відеокамера
4. Комп'ютери з підключенням до швидкісного інтернету
5. Папір формату А4, А3, А2; маркери, стекери, кольоровий папір, клей, ножиці, скотч, роздатковий матеріал (бланк №3 “Тезаурус педагогіки життєтворчості”, бланк №4 “Думки про сенс життя, цінності, ідеали”, таблиця “Змістово-технологічний варіант програми життєтворчості особистості”)
6. Науково-методичні видання:
- Школа життєтворчості особистості: науково-методичний збірник. / Ред. кол.: В.М. Доній (голова), Г.М. Несен (заст. голови), І.Г. Єрмаков (науковий ред.) та ін. – К.: ІСДО, 1995.
- Психологія і педагогіка життєтворчості: навчально-метод. посібник. / Ред. рада: В.М. Доній (голова), Г.М. Несен (заст. голови), Л.В. Сохань, І.Г. Єрмаков (наук. ред.) та ін. – К., 1996.
- Мистецтво життєтворчості особистості: наук.-метод. посібник у 2-х частинах. / Ред. рада: В.М. Доній (голова), Г.М. Несен (заст. голови), Л.В. Сохань, І.Г. Єрмаков (керівники авторського колективу) та ін. – К., 1997.
Хід проведення семінару:
Етап І. Презентація “Педагогічні аспекти життєтворчості”
Вправа 1. Ідеї педагогіки життєтворчості
Вправа 2. Симфонія життєтворчості
Етап ІІ. Робота у творчих лабораторіях “Педагогічний потенціал життєтворчості”
Вправа 1. Тезаурус педагогіки життєтворчості
Вправа 2. Програма життєтворчості особистості