Сучасна науково-теоретична база педагогіки життєтворчості (навчальний семінар)

Мета семінару:

Висвітлення шляхів системних освітніх нововведень у контексті педагогіки життєтворчості.

Завдання семінару:

Ознайомлення з теоретико-методологічними та змістово-технологічними засадами педагогіки життєтворчості.

Опрацювання понять педагогіки життєтворчості.

Цільова група – категорія учасників: вчителі, психологи, методисти.

Кількість учасників: від 15 і більше.

Обладнання:

1. Мультимедійна дошка

2. Відеопроектор

3. Цифрова відеокамера

4. Комп’ютери з підключенням до швидкісного інтернету

5. Папір формату А4, А3, А2; маркери, стекери, кольоровий папір, клей, ножиці, скотч, роздатковий матеріал (бланк №3 “Тезаурус педагогіки життєтворчості”, бланк №4 “Думки про сенс життя, цінності, ідеали”, таблиця “Змістово-технологічний варіант програми життєтворчості особистості”)

6. Науково-методичні видання:
– Школа життєтворчості особистості: науково-методичний збірник. / Ред. кол.: В.М. Доній (голова), Г.М. Несен (заст. голови), І.Г. Єрмаков (науковий ред.) та ін. – К.: ІСДО, 1995.
– Психологія і педагогіка життєтворчості: навчально-метод. посібник. / Ред. рада: В.М. Доній (голова), Г.М. Несен (заст. голови), Л.В. Сохань, І.Г. Єрмаков (наук. ред.) та ін. – К., 1996.
– Мистецтво життєтворчості особистості: наук.-метод. посібник у 2-х частинах. / Ред. рада: В.М. Доній (голова), Г.М. Несен (заст. голови), Л.В. Сохань, І.Г. Єрмаков (керівники авторського колективу) та ін. – К., 1997.

Хід проведення семінару:

Етап І. Презентація “Педагогічні аспекти життєтворчості”

Вправа 1. Ідеї педагогіки життєтворчості

Вправа 2. Симфонія життєтворчості

Етап ІІ. Робота у творчих лабораторіях “Педагогічний потенціал життєтворчості”

Вправа 1. Тезаурус педагогіки життєтворчості

Вправа 2. Програма життєтворчості особистості


Опубликовал 24 Березень 2011 в рубрике ШКІЛЬНОМУ ПСИХОЛОГУ.