Розроблений на засадах педагогіки життєтворчості
Мета авторської тренінгової програми:
Сприяння розвитку творчого потенціалу учасників щодо гармонійної самореалізації та спроможності до гармонізації соціуму.
Завдання авторської тренінгової програми:
• Дати цілісне уявлення про людину і суспільство та їх взаємозв’язки;
• Сприяти розвитку духовно багатої людини, творчої особистості, активного громадянина;
• Формування у підлітків прагнення займати активну життєву позицію, бачення життєвої перспективи;
• Сприяти становленню дитини як суб’єкта життя, що володіє мистецтвом пізнання самого себе, життєвою компетентністю, життєздатністю.
Цільова група – категорія учасників:
Учні 14 -18 років.
Кількість учасників тренінгового заняття:
20 -30 учасників.
Час, необхідний для проведення тренінгу:
4 тренінг/години
Обладнання:
Папір А3, клей, фломастери, кольоровий папір, ножиці, маркери, скотч, повітряні кульки, плакат «Суспільство», блокноти, папір А 5, папір А 6, галька, скриньки.
Критерії успіху тренінгу:
Набуття учасниками спроможності до практико-емпиричної, культиваційної, міжособистісної та раціонально-евристичної самоактуалізації в соціумі.
Накопичення актуального суспільного досвіду та визначення гармонійних життєвих перспектив.
Хід проведення тренінгу
Заняття 1. «Я і суспільство»
Вправа 1. «Віртуальне суспільство»
Вправа 2. «Скринька суспільних благ»
Вправа 3. «Соціальна спрямованість»
Вправа 4. «Дискусія про щастя»
Вправа 5. «Людське призначення»
Вправа 6. «Листівка»
Заняття 2. «Моє майбутнє»
Розминка: «Знайди свою команду»
Вправа 1. «Презентація»
Вправа 2 «Дерево наших інтересів і здібностей»
Вправа 3. «12 вправ замість…»
Вправа 4. «Погляд у майбутнє»
Вправа 5. «Листівка»