Соціально-психологічний тренінг “Школа життєвої компетентності”


Тренінг для учнів

Розроблений на засадах педагогіки життєтворчості

Мета авторської тренінгової програми:

Сприяння розвитку творчого потенціалу учасників щодо гармонійної самореалізації та спроможності до гармонізації соціуму.

Завдання авторської тренінгової програми:

• Дати цілісне уявлення про людину і суспільство та їх взаємозв’язки;

• Сприяти розвитку духовно багатої людини, творчої особистості, активного громадянина;

• Формування у підлітків прагнення займати активну життєву позицію, бачення життєвої перспективи;

• Сприяти становленню дитини як суб’єкта життя, що володіє мистецтвом пізнання самого себе, життєвою компетентністю, життєздатністю.

Цільова група – категорія учасників:

Учні 14 -18 років.

Кількість учасників тренінгового заняття:

20 -30 учасників.

Час, необхідний для проведення тренінгу:

4 тренінг/години

Обладнання:

Папір А3, клей, фломастери, кольоровий папір, ножиці, маркери, скотч, повітряні кульки, плакат «Суспільство», блокноти, папір А 5, папір А 6, галька, скриньки.

Критерії успіху тренінгу:

Набуття учасниками спроможності до практико-емпиричної, культиваційної, міжособистісної та раціонально-евристичної самоактуалізації в соціумі.


Накопичення актуального суспільного досвіду та визначення гармонійних життєвих перспектив.

Хід проведення тренінгу

Заняття 1. «Я і суспільство»

Вправа 1. «Віртуальне суспільство»

Вправа 2. «Скринька суспільних благ»

Вправа 3. «Соціальна спрямованість»

Вправа 4. «Дискусія про щастя»

Вправа 5. «Людське призначення»

Вправа 6. «Листівка»

Заняття 2. «Моє майбутнє»

Розминка: «Знайди свою команду»

Вправа 1. «Презентація»

Вправа 2 «Дерево наших інтересів і здібностей»

Вправа 3. «12 вправ замість…»

Вправа 4. «Погляд у майбутнє»

Вправа 5. «Листівка»

Весь тренінг: shkola_kompet.doc


Опубликовал 13 Вересень 2011 в рубрике ІНТЕРАКТИВНІ ІГРИ, ТРЕНІНГИ, ШКІЛЬНОМУ ПСИХОЛОГУ.