Формування життєвої компетентності учнів – проблемний семінар

формування життєвих компетентностейМета семінару:

Спрямування професійного та творчого потенціалу вчителів на розв’язання проблеми формування життєвої компетентності учнів.

Завдання семінару:

Визначити загальносвітові та вітчизняні тенденції щодо компетентоформуючих орієнтирів системи освіти. Визначити напрямки кардинальної переорієнтації навчально-виховного процесу на створення умов для розвитку життєвої компетентності учнів.

Цільова група – категорія учасників: вчителі, психологи, методисти.

Кількість учасників: від 15 і більше.

Обладнання:

1. Мультимедійна дошка

2. Відеопроектор

3. Цифрова відеокамера

4. Комп’ютери з підключенням до швидкісного інтернету

5. Папір формату А4, А3, А2; маркери, стекери, кольоровий папір, клей, ножиці, скотч, роздатковий матеріал (бланк №1 “Тези пошукового проекту”, бланк №2 “Думки про життєве призначення особистості; про роль вчителя, школи у формуванні зрілої особистості, копія презентації “Шляхи розвитку життєвої компетентності учня в умовах навчально-виховного процесу”, макет моделі діяльності вчителя щодо розвитку життєвої компетентності учня)

Хід проведення семінару “формування життєвих компетентностей учнів“:

Етап І. Презентація “Шляхи розвитку життєвої компетентності учня в умовах навчально-виховного процесу”

Вправа 1. Тези пошукового проекту.

Етап ІІ. Робота у творчих лабораторіях “Школа життєвої компетентності починається сьогодні”

Вправа 1. Щоденник Новатора

Вправа 2. Творчий проект організації діяльності вчителя щодо розвитку життєвої компетентності учнів в умовах навчально-виховного процесу

Вправа 3. Захист творчих проектів.


Опубликовал 24 Березень 2011 в рубрике ШКІЛЬНОМУ ПСИХОЛОГУ.