Порядок роботи медико-педагогічного консиліуму

 

Умовні позначення (зміст засідань консиліуму)

* Обговорення стану здоров’я, визначення психофізіологічних можливостей та компенсаторних резервів дитини.

** Обговорення результатів педагогічних спостережень та додаткових діагностичних досліджень щодо рівня навчальних можливостей, соціальної адаптації та життєвої компетентності вихованців.

*** Складання індивідуальних проектів медичної та педагогічної реабілітації вихованців.

**** Коригування індивідуальних проектів реабілітації вихованців на робочих засіданнях консиліуму (за потребою).

***** Висновки про розумово-фізичну працездатність, та рівень життєвої компетентності вихованців.

Примітка:

Попередня діагностична робота, коригування індивідуальних проектів та аналіз ефективності реабілітаційного процесу здійснюються медичною службою, соціально-психологічною службою, вчителями, вихователями, керівниками творчих об’єднань у співробітництві з вихованцями та їх батьками на засадах суб’єкт-суб’єктних стосунків.


Опубликовал 25 Березень 2011 в рубрике ЛАБОРАТОРІЯ СИСТЕМНОЇ РЕАБІЛІТОЛОГІЇ.

Метки: