(Для компетентного складання аналітичного звіту практичного психолога пропонуємо зразок річного плану психолога згідно новим вимогам)
Аналіз діяльності психолога за минулий навчальний рік:
1.1. Звіт практичного психолога: аналіз досягнутих результатів
Протягом року здійснювався психолого-педагогічний супровід особистісно-зорієнтованого навчально-виховного процесу щодо набуття учнями життєво важливих ресурсів, таких як:
- здатність до осмисленого сприйняття життя;
- набуття необхідного соціального досвіду, навичок конструктивних взаємин, оволодіння засобами спілкування;
Було розроблено та апробовано методичну базу щодо створення компетентноформуючого освітнього простору:
1. Методика педагогічної підтримки
Завдання: навчання дітей ставитись до проблеми, навіть найскладнішої і неприємної, як до ситуативної задачі, яка обов'язково буде розв’язана, якщо докласти творчих зусиль.
2. Програма виявлення та розвитку обдарованості учнів
Завдання: сприяння максимальному розкриттю творчого потенціалу дитини з будь-яким рівнем розвитку, реалізації її здібностей у різноманітних сферах життєдіяльності (довкілля, суспільство, мистецтво, наука).
Результат: підвищення самооцінки та рівня адекватних домагань учнів, активна участь у конкурсах Малої академії наук.
Спрямування професійного та творчого потенціалу вчителів і класних керівників на створення умов для розвитку компетентної особистості
- Проведення навчально-методичних семінарів:
- «Компетентнісно-формуюча освіта як головний фактор гармонійного розвитку особистості»
- «Шляхи розвитку життєвої компетентності учнів в умовах навчально-виховного процесу».
- «Психолого-педагогічний супровід формування життєвої компетентності учнів»
1.2. Звіт практичного психолога: аналіз змісту діяльності
Метою діяльності було визначено: сприяння ефективному перебігу навально-виховного процесу закладу, створення оптимальних психолого-педагогічних умов для саморозвитку та успішної соціокультурної інтеграції вихованців.
Протягом року виконувались наступні завдання:
- Прийняття участі у формуванні освітнього простору закладу, збагаченого реабілітаційними впливами.
- Методичну роботу спрямувати на підвищення ефективності навчально-виховного процесу та розробку проблемної теми школи: «Розвиток життєвої компетентності учнів на засадах педагогіки життєтворчості особистості».
Згідно з рекомендованими Міністерством освіти і науки України у 2009 – 2010 навчальному році завданнями роботи практичного психолога найбільш пріоритетними у своїй діяльності було визначено наступні напрямки:
- визначення психологічної готовності дітей 6-річного віку до навчання в школі та психологічний супровід процесу адаптації першокласників до шкільного навчання;
- психологічне забезпечення допрофільного та профільного навчання учнів;
- раннє виявлення дітей з особливими освітніми потребами та психологічне забезпечення інклюзивної освіти;
1.3. Звіт практичного психолога: аналіз причин виникнення проблем
Протягом навчального року не виникало проблемних ситуацій, які б заважали виконанню функціональних обов’язків. Створено необхідні умови для продуктивної праці.
1.4. Звіт практичного психолога: якісний аналіз консультативної роботи.
Консультативна робота з учнями
Тематика консультацій
- Взаємовідносини з батьками
- Відносини з однолітками
- Як покращити успішність
- *******
1.5. Звіт практичного психолога: аналіз корекційно-розвиваючої роботи.
У навчальному закладі багато дітей потребували психологічної допомоги:
1) діти з проблемами у навчанні (відставання у розвитку когнітивних функцій, мінімальні мозкові дисфункції, порушення мотивації навчання;
2) гіперактивні діти;
3) діти з порушеннями мовлення;
Здійснювалися наступні напрямки психологічної допомоги цим дітям під час індивідуальних та групових занять:
- Інтелектуальна реабілітація засобами кінезотерапії (задіяння прихованих резервів всіх видів рухової активності для планомірного покращення характеристик інтелектуальної сфери учнів);
Для цього було здійснено умовну диференціацію дітей за проблемами життєдіяльності і розвитку та створено групи педагогічної підтримки (склад яких змінювався в залежності від тематики корекційно-розвивальної роботи).
Перша група – діти з незначними порушеннями інтелектуальної сфери (з труднощами у навчанні що пов’язані з дисграфією, дислексією, дискалькулією, порушенням просторової орієнтації, інфантилізмом, порушенням уваги з гіперактивністю, порушенням пам’яті).
Диференційована допомога таким учням містила в собі:
- використання ігрових способів організації виконання завдань з метою підвищення мотивації навчання і пізнавальної активності учнів;
Заняття проводились з учнями 1-4 класів.
В учнів з’явилось бажання вчитися, вони зрозуміли, що будь-яку роботу важливо робити з зацікавленістю і в них почало виходити чітко виконувати вимоги, що перед ними ставляться.
- надання допомоги у знаходженні засобів компенсації слабких функцій, контролюванні своєї поведінки у взаємовідносинах з оточуючими;
2) через використання форм і прийомів організації таких видів діяльності:
– проективно-рефлексивної (самоусвідомлення, колективна рефлексія, само програмування, колективне проектування);
- адаптивно-розвивальної (тренінгові форми, роз’яснювально-коригуючі форми);
- активно-перетворюючі (прогностично-моделюючі форми, ігрові форми, проблемно-пошукові).
Заняття проводились з учнями 5-9 класів.
Учні набули досвіду такої поведінки, що відповідає загальнолюдським нормам та цінностям; навчились діяти, усвідомлюючи свою залежність від інших, та встановлювати взаємовідносини з людьми, які мають певну владу над ними; формування у підлітків прагнення займати активну життєву позицію , бачення життєвої перспективи.
Третя група – діти з порушеннями психоемоційної сфери, схильних до депресії та вчинків самогубства; діти з психічними розладами.
З такими учнями проводились як групові так і індивідуальні заходи психотерапевтичної і психопрофілактичної допомоги за напрямками:
– Профілактика стресових розладів
Документ "Аналітичний звіт практичного психолога" в форматі pdf, 6 сторінок.
Файл документа: (за смс - 3 грн)
Для получения услуги выполните следующее:
Выберите страну:
Выберите оператора:
Отправь SMS с текстом на номер ...
Стоимость SMS - ... с НДС. Текст действителен для 1 SMS.
Отправьте SMS в течение минут секунд
Время отправки SMS вышло! Сгенерировать еще один текст SMS
Для получения услуги необходимо отправить 1 SMS.
Введите полученный в ответном SMS пароль:
Технический провайдер: «СМС Биллинг Украина»
Информ. служба провайдера: с 10:00 до 18:00 в будние дни, тел.: +38-048-771-12-36
хочу замовити звіт
Хочу замовити звіт
Нажаль на даний момент аналітичний звіт практичного психолога скачати немає можливості.
Може хтось знає де можна скачати звіт, напишіть будь ласка.